Rozwijamy się zawodowo przed wakacjami...
Rezydent turystyczny to przedstawiciel biura podróży odpowiadający za wiele aspektów poziomu wypoczynku i zadowolenia klientów biur podróży. Nie tylko odpowiada za turystów w miejscu ich wypoczynku. Do jego obowiązków rezydenta należy m.in. serwis lotniskowy, serwis hotelowy, sprzedaż wycieczek fakultatywnych, a także oprowadzanie wycieczek po lokalnych atrakcjach. Rezydent oferuje kluczową pomoc dla turysty w sytuacjach nadzwyczajnych jak potrzeba opieki medycznej, zgubiony bagaż lub dokumenty oraz kradzież. Rezydent turystyczny dba także o to, by to co turyści zastaną w miejscu wypoczynku (standard hotelu, posiłki, dodatkowe atrakcje), odpowiadało ofercie zakupionej w biurze podróży.
W skrócie: steward/stewardesa wita pasażerów, prezentuje instrukcje bezpieczeństwa, serwuje jedzenie i napoje oraz reaguje na sytuacje awaryjne. Po wylądowaniu stewardessy i stewardzi pomagają pasażerom opuścić samolot, kontrolują kabinę i sporządzają raporty.
Bardzo dziękujemy firmie szkoleniowej "KADRY TURYSTYKI" za organizację kursów. Doceniamy zaangażowanie i wysiłek włożony w przygotowanie zajęć, radość i profesjonalizm, które panowały podczas kursu, które sprawiły, że nauka była czystą przyjemnością. Dziękujemy za inspirujące i motywujące doświadczenie.
Uczestnicy ;)